İnanç erkan

İnanç erkan
Şemi pervaneyi yandırdığı için yanmadadır,ciğeri dağlanır elbette ciğer dağlayanın..

İnanç erkan

, bir kitap okudu
8/10
·144 syf.·
2020 33. kitabı
Ataol Behramoğlu
8.3/10 · 1.257 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

İnanç erkan

, bir kitap okudu
9/10
·605 syf.·
44 günde okudu
·
2020 32. kitabı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 21,6bin okunma
ince memed kimdir
" sen, ben, biz bir tek gözüz ," diye sakalını çekiştirdi Ferhat hoca, "oysa ki kalabalıklar bin, on bin, yüz bin, yüz milyon göz. Onlar ince memedlere yüz milyon insanın bin yıllık gözleriyle bakıyorlar."
Sayfa 137 - adam·Kitabı okudu
Edebiyat
Ölüm
8/10
·363 syf.··
2020 31. kitabı
·
42 günde okudu
·
Okunma: 25 Ekim 2020 03:14
Hayatımda derin izler bırakan ve aylarca okumakta zorlandığım bir kitap oldu. Bunu kitabın zorluğu için değil hayatın zorluğu için söyledim. Kitap bir arkadaşımın hediyesiydi yıllarca okumadım meğer gününü bekliyormuş. Babam tam geçen sene bu zamanlar pankreas kanserine yakalandı. 2. Evrede keşfettik bu bir mucize idi. Başarılı geçen bir ameliyat sonrası herşey iyiye giderken bir anda başka yerlerde kanser göründü. Devam ettik mücadeleye umutsuzluk yok dedik. Ama kardeşimi evlendirdikten sonra sanki onu bekliyormuş gibi hızla ilerledi hastalık. Su bile içemedi kana kana. Karnı şişmeye , acıları artmaya başladı. Ve hastane günleri başladı. Meğer mideden bağırsağa giden kapakçıklar tıkanmış. Açamadık tıbbi olarak yapacak bişey kalmadı artık. Sadece serum ve şekerli su ile beslendi damardan. Babamızın öleceği günü bekler bulduk kendimizi. İşte bu süreçte o hastane günlerinde elimdeydi bu kitap. Kitap bittiğinde babamda ölecekmiş gibi hissederdim nedense. O yüzden okumaya kıyamazdım. Sonra eve çıkardık babamı eşim( hemşire) baktı evde. Son gecesinde konuşamayan babam elleri ile yüzümü okşadı ve bu bir vedaydı. bir sabah artık veda vakti geldi babam yola çıkıyordu. Ama benim kitabım henüz Bitmemişti. Babam durmadı öğleden sonra ayrıldı aramızdan. Kitaplar da bizde yarım kaldık.. 1 hafta sonra aldım elime kitabı son sayfaları okumak için. Ve şimdi kitap bitti. Bana da mesaj gönderdi galiba son sayfalarda bu şiirle: Aşırı Yaşama sevgisinden, Ümit ve korkudan kurtularak, Tanrılara, her ne iseler onlar Kısaca bir şükran sunarız Ki hiç bir yaşam sonsuza dek sürmez; Ki ölüler asla dirilmez; Ki en yorgun ırmak bile Güvenle denize döner bir yerde..
Edebiyat
Martin EdenJack London · Kumsaati Yayınları · 2007135,2bin okunma