Söz vermiştim kendi kendime: Yazı bile yazmayacaktım. Yazı yazmak da bir hırstan başka ne idi? Burada namuslu insanlar arasında sakin, ölümü bekleyecektim; hırs, hiddet neme gerekti? Yapamadım. Koştum tütüncüye, kalem kâğıt aldım. Oturdum. Ada'nın tenha yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım. Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum öptüm. Yazmasam deli olacaktım.
İçinde bol miktarda entrika, seks ve hainlik var. Karakter çözümlemeleri güzel ama dönem kitabı olmasına rağmen tarih çok yer bulmamış. İkili ilişkiler seks üzerine kurulmuş bu biraz abartılmış. Bazı olaylar ise havada kalmış. 31 mart daha detayları ile işlenebilirdi mesela. Kısacası herkesin okumasını tavsiye etmem.