"Kimi zaman, diğer iyi insanların hemen hepsinin ölmüş olduğu bir
dünyada geriye kalan tek iyi insan olduğuna inanıyor musun?"
"Hayır," dedim.
"Kimi zaman, bütün iyi insanlar öldüğüne göre senin kötü olman gerektiğine ve adını aklamanın tek çaresinin ölmek olduğuna inanıyor musun?"
"Hayır," dedim.
"Felaketzede Sendromu'nu hak etmiş olabilirsin ama ona yakalanmamışsın," dedi. "Onun yerine tüberkülozu denemeye ne dersin?"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Savaş sırasında, insan eliyle yaratılmış aşın kötü sonuçlara taktığımız bir ad vardı: fubar derdik, "fucked up beyond all recognition"ın kısaltması olarak. Eh... gerçi artık
bütün gezegen savaş sonrası mucizeleriyle fubar edildi; ama 60'lı yılların başlarında, bir fubar tarafından dünyası başına yıkılan ilk insanlardan biri de bendim.
Artık para ve politika düşüncesinden bezdim! Değişiklik olsun diye, biraz da aşkı düşünsem!
Şayet düşünmekle vaziyetİn çaresini bulabiliyorsanız, düşününüz efendiler, sizler düşününüz!
Kof, çürük kaplamalı; çarpık, çökük cumbalı mecalsiz evler; devrin dehşet verici ahlaksızlığından ürkmüş de birbirlerine sokulmuş gibi sırt sırta dayalı, susmuş binalar benim ruhuma ne kadar munis, ne kadar aşina geliyordu..
Dünya öyle kurulmuş, insanlar dünyayı o hale sokmuştur ki, ya dışınızla meşgul olacaksınız ve azap çekeceksiniz , ya dışa aldırmayıp ruhunuzu ferah tutacaksınız. . .