İrem

İrem
@Iaurenipsum
Bana gelince, ben bir umutsuzluk içinde yuvarlanıyordum.
Reklam
"Bazı geceler de gökyüzünü yıldızlarla döşeli bulurduk. O zaman sevincimize sınır yoktu. Ve bizler umutla doluyduk. Sıkıntılardan, acılardan sonra gelecek güzel günlerin, daha güzel olacağına inanıyorduk."
Coşkunca akan bir ırmakta dik ve sağlam duran iki yalnız saz olalım... Hayatın nehri diğer herkesi sürükleyip götürürken, biz kendi hayatımızı yaşayalım.
Mutluluğumun bedelini, yaşadığım şeyleri anlamaktan vazgeçerek ödüyordum.
"Hiç olmazsa tek bir insanla, sanki kendi kendimleymişim gibi her şeyi konuşmak istiyorum."