Yalnız şunu deyim sana: Kapıdan kapıya, işten işe, insandan insana fark vardır. Bunları sen seçeceksin işte. İyiyle kötüyü sen ayıracaksın. Sana git diyenlerin de bir düşündüğü olmalı..
Bana ne dese beğenirsin? "Sen erkeksen gel beni kaçır, yok ben erkeksem bekle, ben gelir kaçırırım." dedi. Buyur ağa. Bu sözün altından nasıl kalkılır?