ilayda

ilayda
@Ilayda_044
Aydınlıkta yürüyeceğini sandığın bir yolun kararması, aslında hepimizin hayatlarının özeti bu değil de nedir? ~EnkazAltındakiler
"Çünkü biz karanlıktan korkanlarız ve bunu söylemeye çekinmeyecek kadar cesuruz."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zamanında çok mu sevdin?" "Hala o zamandayım." "O zaman sevgin ne zaman bitecek dersin?" "Tahmin etmek zor. Ne zaman öleceğimi bilmiyorum."
Sayfa 108
"Ya bir kere çok seversin ya da hiç sevmezsin."
"İnsan bekler, bekler, bekler şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz insan yalnız kalır Yalnız. Yalnız."
"En çok ayrılıktan korkuyordum. İnsanın korktuğu başına gelirmiş. Şimdi senden korksam, başıma gelir misin?"
Sayfa 147