Okuduklarım arasında beni en çok etkileyen kitaplardan biridir. Bir yönetmenin dediği gibi: "İnsanlar ikiye ayrilır. Tatar Çölünü okuyanlar ve okumayanlar" Ancak kime önerdiysem bu kitabı yarım bırakmıştır. Herkesin harcı değil vesselam. Yazarın hikayeleri de enfestir.