''Yıllar geçtikçe anlaşabileceğimiz kişilerin sayısı azalıyor. Artık seslenebileceğimiz kimse kalmayınca, bir ismin içine düşmeden önceki gibi olacağız sonunda.''
"Herkes, elbette bilinçsiz bir şekilde, hakikatin peşinden sadece kendisinin gittiğine, başkalarının onu arayacak yetenekte olmadığına, ona ulaşmaya layık olmadığına inanır. Bu delilik öyle köklü ve öyle yararlıdır ki, günün birinde yok olup giderse, her birimizin ne hale geleceğini tasavvur etmek olanaksız."