Rüzgarda salınan çiçekler
Kaygılanırlar mı hiç inen geceden
Yada sevinirler mi ufukta yükselen gün ışığına
Bilmiyorum biz insanlar ne diye sayıp durmaktayız
Doğum günlerimizi
Ve ne diye hüzünleniriz yalnız kalınca
Belki de çiçekler
Bilmiyorlardır sadece, böyle şeyleri
Hafta sonu yaklaşıyor.
Vaktinizin olduğu bir gün "Moritanyalı" isimli filmi izlemenizi tavsiye ederim. Dram seven duygusal insanları ağlatacak düzeyde bir yapıt, yani beni ağlatmıştı.
İnsanın içine yerleşmiş imanın ne kadar da büyük bir güç olduğunu anlatıyor.
Oyunculuklar da üst düzeyde ayrıca.
Bir gün bir derviş başına gelen bir halden dolayı üzülmüş otururken, hocası dervişin bu halini görür ve şöyle der:
-Yok ol! Yok olanın ayağına taş değmez…
Varlığını terk edip yok olana gam oku isabet etmez…