Innocent

Innocent
@Innocent_
Birilerinin mucizesi olmak lâzım...
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu deftere yazdığım satırları sana elbette gönderemem Ama yazmak iyi geliyor.
Edebiyat
Gene uykusuz, mutsuz, tedirginim.  Sana yazmak, yazmak, yazmak istiyorum... 
Edebiyat
Onların içinden ne geçtiğini anlamıyorum , yüzlerinden belli olmaz ki duyguları ..
Edebiyat
Belki de anlatmaya çalıştın birilerine. Kim bilir? Anlatamadın...
Edebiyat