"aynı saatte gelmen Iyi olur "dedi tilki
"Örneğin sen öğleden sonra dörtte geleceksen, ben saat üçte mutlu olmaya başlarım. Mutluluğum her dakika artar.saat dörtte artık sevinçten ve meraktan deli gibi olurum. Ne kadar mutlu olduğumu görmüş olursun. Ama harhangi bir zaman da gelirsen yüreğim saat kaçta senin için çarpacağını bilemez...
Herkesi sev , azına güven ,haksızlık etme
Hiç kimseye
Kaba güçle değil, zekanla düşmanın karşısına
Kendininmiş gibi savun dostunun hayatını
Gevezeligin için değil, suskunluğun için kızsınlar sana...