"Çok seviyordu Bora!" dedi Gökhan.
"Ben sevmiyordum Gökhan!" dedi Bora.
"Hiç mi sevmiyorsun?" diye sordu Aydın.
"Hiç sevmiyorum Aydın," dedi Bora.
"Ölmesini istemiyorsun anladığım kadarıyla?" dedi Aydın.
"Masum, Aydın... Çok masum. Çok toy. Hayatın sillesini öyle yememiş ki, tutunduğu tek dal benim. O dal kesildiğinde..." Dedi Bora. Devam etmedi. .
"Kabus mu gördün?" diye sordu.
"Hayır," dedim, burnumu çekerken. Buna kabus demek haksızlık olurdu. " Çok güzel bir rüyadan uyandım."