İskender yağız

İskender yağız
@Iskenderyagiz
Dd

Fatîma

@ftmzyn
·
Vizontele'deki Cem Yılmaz'ın repliğini hatırlattı :)
..kadın kalbini yola getirmede en güçlü, en şaşmaz yola başvurdum. Bu yol, herkesçe bilindiği gibi, övmedir. Dünyada açıkyüreklilikten zor ve övmeden kolay bir şey yoktur. Açıkyüreklilikte yüzde bir değerinde bile olsa, bir nota falsolu oldu mu, uyumsuzluk hemen fark edilir; övmede ise, baştan sona bütün notalar falsolu bile olsa, yine de kulağa hoş gelir, zevkle dinlenir. Övgü ne kadar kaba olursa olsun, yine de en azından yarısı, övülene gerçek gibi gelir ve bu toplumun her katmanında böyledir. Namus tanrıçası olarak nitelendirilen bir kızı bile övme ile baştan çıkarmak mümkündür.
Sayfa 595 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sc
Gönderi kullanım dışı
1000Kitap

Edebiyatçı Şair

@edebiyatcisair
·
Ne zaman yağmur yağsa ben hep böyle oluyorum. Bir küskünlük, bir bezginlik sarıyor içimi. Yağmur damlalarının toprakta kayboluşu bana insanoğlunun çaresizliğini hatırlatıyor durmadan. Hepimiz birer yağmur tanesinden başka neyiz ki?
Sayfa 229·Kitabı okudu
Edebiyat
Gönderi kullanım dışı