İşte on bir gecedir uyuyamıyorum,bunalıyorum,her an öleceğimi sanıyorum.Hekim elime hiç kalem verilmemesini buyurdu.Başımda bekleyen Julie Duprat bu bir kaç satırı yazmama halâ izin veriyor.Gelmeyecek misiniz ben ölmeden? Her şey temelli bitti mi aramızda? Siz gelseniz,iyileşirdim gibime geliyor.İyileşmek neye yarar?