“Ah Uygarlık” -şimdi anlıyorum ne mal olduğunu!
Keşke insanlar hep vahşi kalsaymışlar.
Evinde ki son ekmeğini bile paylaşan insanlar, gönüllerinde tek değerli uygarlık ışığını taşıyorlar. Bunun adı da İYİLİKTİR.
Oysa çoğumuz onları ezen, onları sefalete mahkum eden, sonra da kapısına “ burada dilencilik ve seyyar satıcılık yasaktır” yazısını asan o Uygarlığa mensup insanlarız .