Bir televizyon dizisi olsa izleyicisine gelecek bölümü bekletme potansiyeli yüksek. Ayrıca hikâye olarak özgün ve sıradan insana yakın olan, bizden, denilecek bir dizi olurdu.
Ana karakter Hazar. Güçlü ve "yaramaz" olarak nitelenecek biri Hazar. Sıradan bir çocuk aslında ama onun hikâyesinin dönüm noktalarından biri de tam çocukluğunda gerçekleşiyor. Kardeşini kaybediyor ve annesi onu suçluyor. Anne-kız ilişkisi bir şekilde bozuluyor. - zaten ilk başta da mizacı gereği güçlü olan Hazar ile annesi arasında bağ tam kurulmamış -
Annesinin hastalığı ile Hazar eve dönüyor ve eski defterler/anılar, hesaplaşmalar yaşanıyor. Ölüm üzerine gayet güzel benzetmelerin bulunduğunu belirtmek isterim. Ayrıca ölüme, ölüye ve yakınlara insanların nasıl baktığına, ne beklediğine dair çıplak gerçeklerden tespitler...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...sayıları gittikçe artan "atık insanlar"ın gezegende bir arada yaşayabilmemizin önkoşulu olan siyasi denge ve toplumsal istikrar üzerindeki etkilerini tüm berraklığıyla anlamaktan çok uzağız.