Kadınların erkekler, erkeklerin kadınlar hakkında -asırlardır olduğu gibi- olumsuz yorumlarını gerçekten anlamsız buluyorum.
Evet, yaratılış dolayısıyla ciddi farklılıklar var. Ancak salt kötülük meselesi üzerinden bakarsak tüm erkekler şöyle, tüm kadınlar böyle değildir ki. Genellemeler, sizi hataya sevk eden ana unsurlardandır.
Hulasa, kadının da erkeğin de kötüsü vardır efendim. Tecrübe ile sabittir. Omurgasının sağlam olmasını beklediğiniz bazı erkeklerin böyle olmadığını da diğergam ve kibar olarak düşündüğüm bazı kadınların öyle olmayıp ne kadar acımasız olduğunu bizzat gördüm.
İyilik iyidir felsefesini ilke edinmiş kişilerle karşılaşmak dileğiyle...