Şu sıralar buralarda takılmak bayağı sardı o yüzden birkaç gündür bağımlı bir şekilde Stardew valley oynamamın üzerimde oluşturduğu etkileri yazmanın bir zararı olmayacağını düşündüm,öncelike ilk defa oynuyorum ilk başladığımda biraz oynayıp ara vermiştim şimdi ani bir hevesle yeniden başladım (hiç pişman değilim) tabi ki ilk flower partymde kimse beni istemedi hala çok kırgınım bu konuya ayrıca Sebastian da beni çok yordu yeter be diyip Sam’den devam etmeye karar verdim varsa o yönde ilerleyen,taktiklerinizi alırım:) Madenler çok klostrofobik keşke hiç inmemiz gerekmese bir tek balık tutsam fln. Hayat kalitem arttı resmen çok güzel oyunmuş lütfen bunun yeri burası mı ne alaka sus be gibi şeyler demeyin kimse oynamıyor etrafımda burası da kısmen daha müsait böyle şeyler için yazmasam çatlardım,teşekkürler.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ya sizce
Legend, Finale (bunun ilk kitabı var okumadım)ve Gerçek Aşkın Laneti(bu serinin de sadece ilk kitabını okudum) kitaplarını pdf olarak okusam nasıl olur elimde bulunmasını isteyeceğim kadar güzeller mi yoksa olmasa da olur tarzılar mı? Çok beğeniliyor ama emin olamıyorum her türlü alcaksam PDF de okumak istemem her zaman fiziksel tercihim.