"Benim burada ne isim var?" dive düsündüčünüz oldu mu hic? Bir labirentin icindevmissiniz ve kaybolduğunuzdan eminmişsiniz de, her bir dönemeci kendiniz varattıăınız için bu tamamıyla sizin suçunuzmus gibi hissettiğiniz? Üstelik dişarı çıkmanızı sağlayacak birçok vol oldučunu da biliyorsunuz çünkü labirentten çikmayı başarmIs, dışarıda gülüsüp oynayan insanların seslerini duyuyorsunuz. Calı çitlerin arasından arada bir görüyorsunuz onlari. Yaprakların arasindan gelip geçen şekiller halinde. Öyle rutlu görünüyorlar ki onlara değil, bu işi onlar gibi yapamadığınız için kendinize kızginsiniz. Oldu mu hiç? Yoksa bu labirentte kalan bir tek ben miyim?