h

h
@Jeuphoriak
"Mutluluğun sahip olduklarınla ilintili olmadığını öğrendim. Çünkü hiçbir şeyim olmadığında da ben çok mutluydum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kurdun kurt olması, tavşanın tavşan, solucanın da solucan olmasına sözüm yok; bunların ruhu karanlık ve zayıftır, itaatkârdırlar, ama sen insan evladı, sen kendini Tanrı ve Şeytan yerine koymuşsun!"
"Rüzgâr yükseliyor, yaşamayı denemeliyiz."
"Başkaları olmadan yaşamak zor, başkalarıyla birlikte yaşamak da zor. Yaşamak hep zor."
Gerçeklik nedir ki? Acıkırsın, susarsın. Tatminsizsin. Acı verir, hasta olursun. Saçma Kurallara uyarsın. En kötüsü de sonludur. Sonunda hep ölüm var.