Abdulhakim

Abdulhakim
@JohanLiebert
"Ressam" isimli kitabım çıktı, buradan alabilirsiniz: m.kitapyurdu.com/index.php?route... Müziklerim: youtube.com/channel/UCPoIBR...
Gülelim o zaman:))
Gülmek bir güneştir insanın yüzünden hüzün ve keder kışını defeder. Victor Hugo
Abdulhakim
"Victoria Hugo" mu? Bu karisi mi? :D
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Soru
İki tip okuyucu tanıdım bugüne kadar. Birincisi kitapların sayfası bile kıvrılsın istemiyor. Ufak bir yıpranma olduğu zaman kendine bunalımlardan bunalım beğeniyor. İkincisi de kendine rastladığı satırların altını çiziyor, özellikle sahaf kitapları tercih edip yaşanmışlıkların üzerine okuyor kitabını. Kırışıklıklara aldırmıyor. Siz hangisisiniz? Bana soracak olursanız ikisinin ortasında gibiyim. Mesela neredeyse sayfaları ütüleyecek kadar delirmedim 😂 Ama sahaflardaki ilk baskı kitaplar da ilgimi çekmiyor. Sayfaların altını çizmek yerine de post it yapıştırıyorum.
Abdulhakim isimli okura yanıt verildi
Abdulhakim
Ben tek seferde anlayabiliyorum ve hatrimda kaliyor belli ve onemli buldugum noktalar. Baskasini bilemem tabii, kisinin kendi karari.
Soru
İki tip okuyucu tanıdım bugüne kadar. Birincisi kitapların sayfası bile kıvrılsın istemiyor. Ufak bir yıpranma olduğu zaman kendine bunalımlardan bunalım beğeniyor. İkincisi de kendine rastladığı satırların altını çiziyor, özellikle sahaf kitapları tercih edip yaşanmışlıkların üzerine okuyor kitabını. Kırışıklıklara aldırmıyor. Siz hangisisiniz? Bana soracak olursanız ikisinin ortasında gibiyim. Mesela neredeyse sayfaları ütüleyecek kadar delirmedim 😂 Ama sahaflardaki ilk baskı kitaplar da ilgimi çekmiyor. Sayfaların altını çizmek yerine de post it yapıştırıyorum.
Abdulhakim isimli okura yanıt verildi
Abdulhakim
Daha da korkutabilirim. Bence kisisel kutuphaneler, kisinin bilgili ve entellektuel hissetmesi icin vardir. Ya da ustun hangi ozellikse artik. Bana gore kitaplar sadece okunmak ve incelemek icin vardir, saklamak icin degil.
Soru
İki tip okuyucu tanıdım bugüne kadar. Birincisi kitapların sayfası bile kıvrılsın istemiyor. Ufak bir yıpranma olduğu zaman kendine bunalımlardan bunalım beğeniyor. İkincisi de kendine rastladığı satırların altını çiziyor, özellikle sahaf kitapları tercih edip yaşanmışlıkların üzerine okuyor kitabını. Kırışıklıklara aldırmıyor. Siz hangisisiniz? Bana soracak olursanız ikisinin ortasında gibiyim. Mesela neredeyse sayfaları ütüleyecek kadar delirmedim 😂 Ama sahaflardaki ilk baskı kitaplar da ilgimi çekmiyor. Sayfaların altını çizmek yerine de post it yapıştırıyorum.
Abdulhakim
Ben okudugum kitabi sobaya bile atarim. Okuduktan sonra coptur benim icin. Baskasina vermem cunku kitap okuyan varlik yok. :D