Akraba bir zihne sahibiz saniyorum. Yorumlariniza katiliyorum. Franz Kafka kucumsenmeyi sonuna kadar hak eden bir yazar. Insanlarin onu bu kadar sevmesinin nedeni kafka nin "Kucuk emrah" imajina sahip olmasi; yahudi oldugu icin dislanmasi vs vs. Dostoyevski ye de bu sebeble neredeyse tapan muritler var her yanda. Yazdiklari mi yazari yazar yapar yoksa dis gorunusu mu? Ama "basyapit" denip duran eserleri kotu anlamda elestirirse kisi anlamamis olur,zekasi yetersiz gelir, edebiyat ruhu yoktur vs. vs. Acaba oyle midir gercekte? Bu arada gogol un eserlerini tavsiye ederim; palto, olu canlar...