İki tip okuyucu tanıdım bugüne kadar. Birincisi kitapların sayfası bile kıvrılsın istemiyor. Ufak bir yıpranma olduğu zaman kendine bunalımlardan bunalım beğeniyor. İkincisi de kendine rastladığı satırların altını çiziyor, özellikle sahaf kitapları tercih edip yaşanmışlıkların üzerine okuyor kitabını. Kırışıklıklara aldırmıyor. Siz hangisisiniz?
Bana soracak olursanız ikisinin ortasında gibiyim. Mesela neredeyse sayfaları ütüleyecek kadar delirmedim 😂 Ama sahaflardaki ilk baskı kitaplar da ilgimi çekmiyor. Sayfaların altını çizmek yerine de post it yapıştırıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İki tip okuyucu tanıdım bugüne kadar. Birincisi kitapların sayfası bile kıvrılsın istemiyor. Ufak bir yıpranma olduğu zaman kendine bunalımlardan bunalım beğeniyor. İkincisi de kendine rastladığı satırların altını çiziyor, özellikle sahaf kitapları tercih edip yaşanmışlıkların üzerine okuyor kitabını. Kırışıklıklara aldırmıyor. Siz hangisisiniz?
Bana soracak olursanız ikisinin ortasında gibiyim. Mesela neredeyse sayfaları ütüleyecek kadar delirmedim 😂 Ama sahaflardaki ilk baskı kitaplar da ilgimi çekmiyor. Sayfaların altını çizmek yerine de post it yapıştırıyorum.
İki tip okuyucu tanıdım bugüne kadar. Birincisi kitapların sayfası bile kıvrılsın istemiyor. Ufak bir yıpranma olduğu zaman kendine bunalımlardan bunalım beğeniyor. İkincisi de kendine rastladığı satırların altını çiziyor, özellikle sahaf kitapları tercih edip yaşanmışlıkların üzerine okuyor kitabını. Kırışıklıklara aldırmıyor. Siz hangisisiniz?
Bana soracak olursanız ikisinin ortasında gibiyim. Mesela neredeyse sayfaları ütüleyecek kadar delirmedim 😂 Ama sahaflardaki ilk baskı kitaplar da ilgimi çekmiyor. Sayfaların altını çizmek yerine de post it yapıştırıyorum.
Kitap okurken ağladığınız oldu mu hiç? Ben özellikle dram kitaplarından uzak duruyorum. Yengeç burcuyum, duygusallığım daha da fazlası bazen abartı oluyor hatta. Belki minik bir göz dolması yaşatacak sahnelerde salya sümük ağlayabiliyorum. Özellikle böyle kitapları seven arkadaşlarım var. Bana hiç mantıklı gelmiyor.