Abdulhakim

Abdulhakim
@JohanLiebert
"Ressam" isimli kitabım çıktı, buradan alabilirsiniz: m.kitapyurdu.com/index.php?route... Müziklerim: youtube.com/channel/UCPoIBR...
Soru
İki tip okuyucu tanıdım bugüne kadar. Birincisi kitapların sayfası bile kıvrılsın istemiyor. Ufak bir yıpranma olduğu zaman kendine bunalımlardan bunalım beğeniyor. İkincisi de kendine rastladığı satırların altını çiziyor, özellikle sahaf kitapları tercih edip yaşanmışlıkların üzerine okuyor kitabını. Kırışıklıklara aldırmıyor. Siz hangisisiniz? Bana soracak olursanız ikisinin ortasında gibiyim. Mesela neredeyse sayfaları ütüleyecek kadar delirmedim 😂 Ama sahaflardaki ilk baskı kitaplar da ilgimi çekmiyor. Sayfaların altını çizmek yerine de post it yapıştırıyorum.
Abdulhakim isimli okura yanıt verildi
Abdulhakim
Ben tek seferde anlayabiliyorum ve hatrimda kaliyor belli ve onemli buldugum noktalar. Baskasini bilemem tabii, kisinin kendi karari.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Soru
İki tip okuyucu tanıdım bugüne kadar. Birincisi kitapların sayfası bile kıvrılsın istemiyor. Ufak bir yıpranma olduğu zaman kendine bunalımlardan bunalım beğeniyor. İkincisi de kendine rastladığı satırların altını çiziyor, özellikle sahaf kitapları tercih edip yaşanmışlıkların üzerine okuyor kitabını. Kırışıklıklara aldırmıyor. Siz hangisisiniz? Bana soracak olursanız ikisinin ortasında gibiyim. Mesela neredeyse sayfaları ütüleyecek kadar delirmedim 😂 Ama sahaflardaki ilk baskı kitaplar da ilgimi çekmiyor. Sayfaların altını çizmek yerine de post it yapıştırıyorum.
Abdulhakim isimli okura yanıt verildi
Abdulhakim
Daha da korkutabilirim. Bence kisisel kutuphaneler, kisinin bilgili ve entellektuel hissetmesi icin vardir. Ya da ustun hangi ozellikse artik. Bana gore kitaplar sadece okunmak ve incelemek icin vardir, saklamak icin degil.
Soru
İki tip okuyucu tanıdım bugüne kadar. Birincisi kitapların sayfası bile kıvrılsın istemiyor. Ufak bir yıpranma olduğu zaman kendine bunalımlardan bunalım beğeniyor. İkincisi de kendine rastladığı satırların altını çiziyor, özellikle sahaf kitapları tercih edip yaşanmışlıkların üzerine okuyor kitabını. Kırışıklıklara aldırmıyor. Siz hangisisiniz? Bana soracak olursanız ikisinin ortasında gibiyim. Mesela neredeyse sayfaları ütüleyecek kadar delirmedim 😂 Ama sahaflardaki ilk baskı kitaplar da ilgimi çekmiyor. Sayfaların altını çizmek yerine de post it yapıştırıyorum.
Abdulhakim
Ben okudugum kitabi sobaya bile atarim. Okuduktan sonra coptur benim icin. Baskasina vermem cunku kitap okuyan varlik yok. :D
Kitap okurken ağladığınız oldu mu hiç? Ben özellikle dram kitaplarından uzak duruyorum. Yengeç burcuyum, duygusallığım daha da fazlası bazen abartı oluyor hatta. Belki minik bir göz dolması yaşatacak sahnelerde salya sümük ağlayabiliyorum. Özellikle böyle kitapları seven arkadaşlarım var. Bana hiç mantıklı gelmiyor.
Abdulhakim
Suç ve Ceza yi okurken, sonlara dogru hickira hickira aglamistim. Hatta oyle bir an oldu ki, dunyadaki tum insanlarin acisi bende toplandi sanki.