Agırî

Düşman İşgallerinden Kurtulan İlçelerimizin 108.Yıl Dönümü
Tarihte Bugün 17 Şubat 1918: Erzincan'ın Tercan ilçesi ile Trabzon'un Akçaabat ilçesi ile Tonya ilçelerinin Rus ve Ermeni işgalinden kurtuluşu. Allah TÜRK VATAN'ına TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ'ne, TÜRK MİLLETİ'ne, TÜRK ASKERİ'ne, TÜRK POLİSİ'ne kurşun sıkmış İÇTEKİ VE DIŞTAKİ tüm hainleri, tüm düşmanları KAHRETSİN!
Doktor MBC ile Tarihte Bugün
Agırî isimli okura yanıt verildi
Agırî
Dr.Muhammet Barkım CANLIOĞLU şuan Galatasarayin bu paylaşımın altında ve benim yorumumla ne ilgisi var neyse yorumları da karıştırdıniz İslam'la milliyetçiliği karıştırdıjniz gibi
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Faiz iktisadi homoseksüelliktir, dedik. Faiz iktisadi ensesttir, dedik. Faiz iktisadi şirk, şirk ise itikadi faizciliktir, dedik. Ve faiz aynı zamanda iktisadi yamyamlıktır, dedik. Faiz yiyen bir toplumun gideceği nokta homoseksüelliğin yaygınlaşması olduğu gibi insan etini de yemek olacaktır. Çünkü tüm bu eylemlerin yapıları benzerdir. Epstein dosyaları sistemin tepesindekilerin insan eti yediklerini ortaya koyuyor zaten. Eğer müminler dur demezse insanlığın gideceği nokta da orası olacak ki Pluribus dizisinde hayvanları korumak adına protein ihtiyacı ölü insanların etinden karşılanıyor mesela. Yine benzer şekilde ‘From’ dizisindeki canavarlar insanların bağırsaklarını, iç organlarını yiyorlar. Görüyoruz ki yine Epstein dosyalarında bu da ayinlerinin bir parçası. Faiz insanlığın rızık sistemini zehirliyor ve faiz zehrine bulanmış rızıklar yedikçe insanlık ribevi bir karakter kazanarak enseste, eşcinselliğe, zinaya, kumara, yamyamlığa, putperestliğe, şirke, domuza, alkole, uyuşturucuya doğru ilerliyor. Ve parazit karakterli bir şey olan faiz, vücutları da hastalandırarak yine ribevi bir hastalık olan kanseri yayıyor. Kedilerdeki parazitleri yok eden bir ilacın kanserli hastaları tedavi ediyor olması da şaşırtıcı değil bu bakımdan. Evet tüm bunlar birbiriyle bağlantılı ve tevhidi bakışaçısı tüm bunları yekpare bir şekilde idrak edebilmemizi sağlıyor. Bu noktada kurtuluş yolu da açık: La ilahe illallah de, kurtul. Melih Oktay
1000Kitap
zedeleuze isimli okura yanıt verildi
Agırî
zedeleuze tmm hahaha Aydıncık 🙂 selametle
Faiz iktisadi homoseksüelliktir, dedik. Faiz iktisadi ensesttir, dedik. Faiz iktisadi şirk, şirk ise itikadi faizciliktir, dedik. Ve faiz aynı zamanda iktisadi yamyamlıktır, dedik. Faiz yiyen bir toplumun gideceği nokta homoseksüelliğin yaygınlaşması olduğu gibi insan etini de yemek olacaktır. Çünkü tüm bu eylemlerin yapıları benzerdir. Epstein dosyaları sistemin tepesindekilerin insan eti yediklerini ortaya koyuyor zaten. Eğer müminler dur demezse insanlığın gideceği nokta da orası olacak ki Pluribus dizisinde hayvanları korumak adına protein ihtiyacı ölü insanların etinden karşılanıyor mesela. Yine benzer şekilde ‘From’ dizisindeki canavarlar insanların bağırsaklarını, iç organlarını yiyorlar. Görüyoruz ki yine Epstein dosyalarında bu da ayinlerinin bir parçası. Faiz insanlığın rızık sistemini zehirliyor ve faiz zehrine bulanmış rızıklar yedikçe insanlık ribevi bir karakter kazanarak enseste, eşcinselliğe, zinaya, kumara, yamyamlığa, putperestliğe, şirke, domuza, alkole, uyuşturucuya doğru ilerliyor. Ve parazit karakterli bir şey olan faiz, vücutları da hastalandırarak yine ribevi bir hastalık olan kanseri yayıyor. Kedilerdeki parazitleri yok eden bir ilacın kanserli hastaları tedavi ediyor olması da şaşırtıcı değil bu bakımdan. Evet tüm bunlar birbiriyle bağlantılı ve tevhidi bakışaçısı tüm bunları yekpare bir şekilde idrak edebilmemizi sağlıyor. Bu noktada kurtuluş yolu da açık: La ilahe illallah de, kurtul. Melih Oktay
1000Kitap
zedeleuze isimli okura yanıt verildi
Agırî
zedeleuze kötü olmazsaydı kendisine yazık etmezdi Allah'ı ve gönderdiği haberleri inkar etmezdi kötülük sadece insanın insana yaptığı olumsuz şeyler değildir. Yeğenine yardım etmesi başkasına kendisine kötülük yapmadığı anlamına gelmez. Ateistler bir yere kadar iyi görünürler asıl gerçek yüzlerinin göstermezler. Ateistlerin iyi olması beni korkutmuyor herkesin iyiliği kendine Kur'an da Rabbimiz diyor ki İslam'a teslim olmayan mümin olmayanların iyi amelleri hep boşa gider çünkü elçi ve Kur'anla uyardık diyor siz kitabı elçiyi Allah'ı inkar edenin iyi ahlaklı olduğunu savunarak çelişkiye düşmüşsünuz insanların sahte iki yüzlü gösterisi niyetine iyilik yapmaları veya geçici içten yani fıtrattan gelen hâlâ tam bozulmamış olan merhamet duygusunsan veya sosyal çevre ilkelerinden sebeb yapılan iyilikleri hakiki iyilik sanıyorsunuz . O fıtrat iman etmedikçe kâfir ama iyilik yaptığını sandığıniz kimseler bir zaman sonra o iyilikleri tamamen silen günahlara daldıkları ihtimalini hesap etmiyorsunuz . Mümin insanlar da iyilik yapıyor ama bazen öyle günahlar işliyorlar ki kul hakkından dolayı cezalarını en ağır şekilde çekeceklerini söylüyor Kur'an. Kur'an haktır her meseleyi Kur'an ile ölçmek hükmetmek sonuca varmak zorundayız. Mümin bile inandığı halde günahlar işliyor da cennet cehennem yaratıcı hesap günü vb inançları inkar edenler nasıl olur günah işlemezler . Günah işlememek için makul bir sebepleri olmazken....