Ataerkil toplumların barışçı olmasının nedeni, erkeklerin barışçı olması mıdır? Yoksa barışçı toplumlarda şiddet eğilimine daha az değer verildiği için mi erkeklerin yükselme şansı bulunmamaktadır?
“Her yerde yaklaşık bir metre yüksekliğindeki gazete balyaları vardı. Masası oldukça kalabalık olan daktilocu, patlama kelimesini hecelemeye çalışırken patlamanın ortasında kalmış gibi görünüyordu.”