K.Y.

K.Y.
İyi ya, madem ki hepimiz günün birinde çekip gideceğiz, o halde bunca matem bunca kahır niçin? Hayat demek ölümü beklemek demektir. Öyleyse gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun! -Serseri (Sadri Alışık)

K.Y.

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
4/15 kitap - %27 tamamlandı
4 kitap okudu
15 kitap
1.080 sayfa
0 inceleme
3 alıntı
17 günde 1 kitap okumalı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

K.Y.

, bir kitabı yarım bıraktı
Doğan Cüceloğlu
8.8/10 · 6,7bin okunma

K.Y.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
1295 günde okudu
·
2026 2. kitabı
Osho
8.3/10 · 634 okunma

K.Y.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·424 syf.·
1547 günde okudu
·
2026 1. kitabı
Montaigne
8.4/10 · 65,7bin okunma