K.Y.

K.Y.
İyi ya, madem ki hepimiz günün birinde çekip gideceğiz, o halde bunca matem bunca kahır niçin? Hayat demek ölümü beklemek demektir. Öyleyse gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun! -Serseri (Sadri Alışık)

K.Y.

, bir kitap okudu
10/10
·80 syf.·
Beğendi
·
2023 16. kitabı
Özdemir Asaf
8.5/10 · 29,6bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

K.Y.

, bir kitap okudu
7/10
·24 syf.·
Beğendi
·
2023 10. kitabı
Salih Memecan
8/10 · 9 okunma
Eğer "hayır" demeye muktedir değilsen "evet"in tamamen anlamsızdır.
Sayfa 128 - Osho·Kitabı okudu
Kişisel Gelişim