O dönemde katolikler ve protestanlar arasındaki çatışmayı anlamakta büyük ölçüde yardım ediyor ve protestanların düşünce yapısını bize sunuyor ayrıca halkı nasıl sömürdüklerini açıkça anlatıyor
Shakespeare'nin okuduğum ilk kitabı ve son olmayacağının habercisi
Harika bir cümle örgüsü ve şuan çevremizdeki film/dizi vs hepsinin bu eserlerden çıktığını anlıyorsunuz
Hissiyatı son derece yüksek olan bir kitap
Werther ile birlikte sizde ıstırap çekiyorsunuz
Ve yüzeysel bakılınca evli bir kadına sarkıntılık eden biri var ama bu kitapta duyguları içine katınca bambaşka yerlerden bakıyorsunuz
İnsan neyle yaşar?
İnsanın açgözlülüğünü, bitmeyen kinini, öte yandan sevgisini, merhametini öykülerle çok güzel bir biçimde yansıtıyor Tolstoy ayrıca öykülerdeki geçişler birbirleriyle ilintileri çok güzel tasarlanmış
Bu gün başım ağrıyordu belki de ondan zorlanarak okudum ama bu kitap beni bir türlü akışına alıp sürüklemedi öte yandan konusu iç açıcı çok güzel bir kitap
Ama söylediğim gibi başım ağrıyordu