Düzokur

Düzokur
@Kadraj
Kafamın içi olmuş aşure
Otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime Anne dedim, hadi çay koy da içelim...
Alıntı
Reklam
' Bizim sevmediğimiz kimse yoktur. Belki gönlümüze biraz serin gelenler vardır. '
Alıntı
Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında...
Ayna dediğin taşı toprağı, evi sokağı da gösteriyor. Mühim olan bu vücudun içini görebilmek. Kalbin aynasında ne var, ona ulaşabilmek.
Alıntı
Herhangi bir temasta pusuda bekleyen şey, tehlikeydi. Canının ta içine, etine kemiğine kazınmış, en derinde yatan korkusuydu. '' temas etmek, tuzağa düşmekti. ''
Reklam