sevişmek için iki kişinin rızası gerekir
eğer biri öylece uzanmış yatıyorsa
hazır değilse
havasında değilse
canı istemiyorsa ya da
lakin sevişiyorsa yine de diğeri onun bedeniyle
bunun adı aşk değil tecavüzdür.
Dünya, durup dinlenmeden kazarak birbirimizi gömdüğümüz bir mezarlıksa...
Süremiz belirsiz, zamanımız kısıtlıysa, gerçekten vaktimiz var mıdır? Bence yoktur…