Kamwelia

Kamwelia
@Kamwelia
Hayat ne kadar kötü görünürse görünsün her zaman yapıb başarabileceğiniz bir şey vardır. Yaşam oldukça umut da vardır. 🕊
Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ve senin gibi biri bütün o insanlar için kalkıp o kadar şeyi yapabildiyse, belki de herkes yapabilir. Belki de herkes yapabileceklerinin ötesine geçebilir.”
Sayfa 449 - Martı·Kitabı okudu
O sakin, kendinden emin görünüşün altında ne olduğunu merak ettim.
Sayfa 355 - Martı·Kitabı okudu
İnsanlar kırık kalpler yüzünden ölürdü. Kalp krizi geçirirlerdi. İşler ters gittiğinde ve dağılıp yıkıldığında en çok incinen şey kalp olurdu.
Sayfa 344 - Martı·Kitabı okudu
Bazen insanlar çok güzel oluyordu. Görünüşleriyle değil. Söyledikleriyle de değil. Sadece varlıklarıyla.
Sayfa 285 - Martı·Kitabı okudu