Okurken sadece Necdet'e üzülüp bu çağın daha o zamanlardan başladığı ve ne kadar rahatsızlık verdiğini anlıyor insan...
Aşk mıdır değerli olan yoksa sevgi mi?
Nasıl, yine Leyla mı?...
Evet, yine Leyla! Her şeye rağmen Leyla!
Aşk vardır ki tutkununu insanüstülüğüne kadar yükseltir! Aşk vardır ki esirini şuursuzluğun ve hayvanlığın son basamaklarına kadar indirir.