Son zamanlarda sürekli karşıma çıkan ve sürükleyici olduğunu düşündüğüm bu kitaba başlıyorum. Sizler de okuduysanız yıldızlarınızı bırakabilirsiniz. Vre bismillah.
Ta yükseklerde iki kartal döne döne uçuyordu.
"Hey yavrum hey, şunlara bak, ibret al. Dünyayı nasıl görüyorlar şimdi? Ne tütün derdi ne ekmek derdi... Uçuyorlar işte o kadar. Biraz böyle olacaksın"
Bir gönül bir kere bir gönüle "Bismillah" çekti mi gerisine kör bakar-mış, bakmalıymış.
O zaman:
Gönlümdeki ılık nehir
Sana sana akar yârim.
Bakışlarım yönü zahir
Sana sana bakar yarim.
Ayşe Mızrak
13/02/2025
Ayşe Mızrak
Bir edebiyat öğretmeni olarak ismini derslerde zikrettiğimiz bu eser, beklentimi karşılamadı. Yüklem uyuşmazlıkları cümleler arasındaki ahengi bozuyor ve estetik zevke engel oluyor. Okumak isteyenler için küçük bir dipnot olsun. Tavsiye etmiyor da değilim ama tavsiye ediyorum da diyemem.:))