Hayata karma ve sarma işlerinde hep başarısız olmuşumdur zaten.Doğru duyguları doğru miktarda bir araya getirip homojenleştirinceye kadar uygun bir biçimde karamam.Diyelim ki kardım,bu sefer de elimdeki o minik hazineyi doğru dürüst saklayamam.
"His ve duygu keşif içindir.Değil mi insan hep güzel olandan hoşlanır,bu ruhun yüceliğidir. İyi şeyler duymak,olumlu şeyler yaşamak,güzel manzaralar görmek,iyi duygular hissetmek her ruhun arzusudur. "
Yaşanılanlar,görülenler ve öğrenilenler ne kadar acı olursa olsun,macera insanoğlu için büyük bir nimetti.Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk,bu Dünya'nın şahidi olmaktı.