Gerçekten kim olduğumuzu ifade ederek yaşayabilme riskini almaktan korkuyoruz. Sadece kendimiz olarak yaşamaktan korkuyoruz. Hayatımızı, başka insanların taleplerini, beklentilerini karşılamaya çalışarak yaşamayı öğrendik. Başka insanların bakış açılarına uygun olarak yaşamayı öğrendik. Çünkü kabul edilmemekten, başkası için yeterince iyi olamamaktan korkuyoruz.
Kitap bana hediye geldi. O yüzden bir şans verip okumak istedim. Açıkçası pek beğendiğimi söyleyemem. Kitapta çok fazla kopukluklar mevcut. Bir konudan bir konuya atlıyor resmen. Geçişler çok kötü.
Yarım bırakmak istemediğim için kendimi zorlayarak bitirdim.