Birinden istediğimiz bir iyilik karşısında borçlu olabiliriz sadece. Hiç kimseden bir şey istemediysek ve buna rağmen birileri bize sormadan bizim için bir şeyler yapıyorsa daha sonra “ Ben senin için şunları şunları yaptım, bana borçlusun!” demeye hakları yoktur.