Okuduğum ilk ya da ikinci kitabı. Aslında ömrüne biraz hayret ettiğim biri. Yani neredeyse her dalı kendi içerisinde bi 2-3 yıl araştırmış. Ve 11 yılda ittikafta kaldığını söylersek eğer nasıl yetiştirmiş hepsini dedim. Mevzu sadece okumakta değil, okumuş, anlamış ve yorumlamış. Gerçekten ısmarlama bir insan olsa gerek.
İmam Gazali’nin bana öğrettiği bir şey varsa o da müslüman olan birinin sadece bir dalda değil birçok dalda olması gerektiği. Ve bu imkansızda değil, yapılabilir bir şey. Kitap kısaydı fakat yarısından fazlasını anlamadım. Çünkü kafamı tam olarak veremedim. Kesinlikle ilerde tekrar okuyacağım bu kitabı. Ve İmam Gazali ile sonunda tanıştığım için çok mutluyumm.