Knut Hamsun yirmici yüzyıla damga vuran bu eseri günümüzde de özelliğini kaybetmemiş durumda. Okurken ana karakterin duygularını hissettiğiniz sürükleyici bir eser. Okunmaya değer bir kitap,şimdiden keyifli okumalar.
Kafkanın kendi yorumuyla dikkat çekmek istediği konuları anlattığı güzel bir eser.Biraz başta sıkıcı gibi gelse de sonra ki süreçlerde zevkle okunan sürükleyici bir kitap.
Sürükleyici,duygulandıran bir eser. Tavsiye edilmesine şaşırmadım çünkü durağan bir seyirde gitmiyor sürekli sizi kendine çekiyor. Genel anlamıyla okunmaya değer tavsiye edilebilecek bir kitap. Şimdiden keyifli okumalar.