Zaman zaman, dünyadışı varlıklarla "temasta" olduklarını söyleyen bazı kişilerden mektup alıyorum. Beni kendilerine "her şeyini sormaya" davet diyorlar. Bu mektuplar nedeniyle, ben de geçen yıllar içerisinde küçük bir soru listesi oluşturdum. Uzaylıların bizden çok ileride olduğunu da unutmadım tabii. "Lütfen Fermat'ın Son Teoremini destekleyen küçük bir kanıttan söz eder misiniz?", "Goldbach Savı'nı açıklar mısınız?" gibi soruların ardından, bunların ne olduklarını açıklamam gerekiyor kuşkusuz. Çünkü uzaylılar onu Fermat'ın Son Kuramı diye bilmiyorlar. Terim açıklamaları ve basit denklemlerle birlikte sunduğum bu sorulara hiç yanıt alamıyorum. Öte yandan, "İyi davranmalı mıyız?" gibi bir soru hiç yanıtsız kalmıyor. Kesin yanıtı olmayan, özellikle de geleneksel ahlaki yargıları sorgulayan sorulara bayılıyor bu uzaylılar. Ne var ki, insanların bilmediği hangi bilgilere sahip oldukları konusunda ipucu verecek, belirleyici bir sorunun yanıtı hep sessizlik.