Büyüleyici bir kitap... Tasvirler çok güzel. Okurken düşünüyorsunuz, bu insanlar nasıl bu kadar aptal olabilir. Her şeyiyle mükemmel bir eser. Herkes mutlaka okumalı
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap; elinde viski, yarın hangi ülkeye gitsem diyen birisi için güzel. Bizim için üst düzey. Anlatılanlara güzel ama toplumun alt düzeyindekiler nasıl yapacak kitapta anlatılanları. Orta kesim de yapamaz bence. Çok afaki geldi bana anlatılanlar.
Kitap oldukça etkileyici, insanların bakış açısı, değişimler karşısındaki tavrı, aşkın değişen haller karşısında nasıl vücut bulduğu, insanın yazar olmak için çabası ve daha bir sürü şey...