Yoğun, okuması keyifli fakat sindirilerek okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Öğretilerin farklı kitap bölümlerinde tekrarlanması bunaltıcı hissettirebilir fakat öğretiler bölümlerde farklı açıklamalar ve bağlamlar eşliğinde veriliyor. Tekrarlanan öğretiler de beyninize işliyor hâliyle. Aynı zamanda, düşünmekten kendimi genelde alıkoyduğum nihai gerçeği -sonu- hatırlattı bana kitap ve bu gerçekle barışmamı sağlayacak açıklamalar vardı içinde (barışabileceğimi de umuyorum). Üzerine düşünmeye devam edeceğim bir kitap oldu benim için.