KendineBedbin

KendineBedbin
@KendineBedbin
Ne kadar hayatın içindeysen o kadar arınırsın kendinden!
İSTANBUL
10 Aralık
9 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
“Ölmek dert değil, esas korkunç olan yaşamamak.”
Reklam
"İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı."
“İnsanların en zayıf tarafları, sormadan, araştırmadan, düşünmeden, kafalarını patlatmadan inanmak hususundaki hayret verici temayülleridir. Dünyadaki yalancı peygamberleri yetiştirmek ve beslemek için en iyi gübre, işte bu bilmeden inanmak için çırpınan kalabalıktır.”
Sayfa 200
“Paltom bile ağır gelirken, nasıl taşırım koskoca dünyayı sırtımda?”
“Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim?”