Bu her şeyin ayrı şekilde dirildiği, sıcaklığını kaybeden göklerin altında insanoğlunun namütenahiye doğru küçüldüğü ,tabiatın bize her taraftan "Ne diye ayrıldın , sefil ıstırapların oyuncağı oldun , gel , bana dön , terkibime karış , her şeyi unutur , eşyanın rahat ve mesut uykusunu uyursun." dediği saatti.