Pınar

Pınar
@Kerpe
Boğaziçi University
İstanbul
689 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Seni Seviyorum” demedi ama, Şöyle bitirdi mektubunu; "Kanadından öpüyorum, kalbimin kuşu."
exactement…
Bana kalırsa insanın en iyi tanımı şöyle olmalı : iki ayaklı nankör bir yaratık.