Önde oturan kız, "Efendim?" dedi . "Sürekli kiliseye gidiyorum ve
pek de güneşe tapınmaya rastlamıyorum!"
"Gerçekten mi ? Peki, yirmi beş aralıkta neyi kutluyorsunuz?"
"Noel 'i. Hz. İ sa'nın doğumunu."
" İncil'e göre, İsa mart ayında doğmuş, o zaman aralığın sonunda biz
neyi kutluyoruz ?"
Sessizlik.
Langdon gülümsedi . "Yirmi beş aralık, arkadaşlar, kış gündönümüyle,
aynı zamana rastlayan sol invictus 'un -Fethedilmemiş güneşin- eski pagan
tatilidir. Yılın bu harika zamanında, güneş döner ve günler uzamaya
başlar."