Kendi kendime : "Ey ateş, seviyorum seni nazlı pembe yaratık, çünkü güzelsin. Güzelsin, bu yeter bana."dedim, avuçlayıp bağrıma basacağım sırada birden duraksadım. Sonra bir özdeyiş uydurdum kafamdan. "Canı yanan ateşe yaklaşmaz!"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Saadet, hayatı olduğu gibi kabul etmektir...." demiş. Ne doğru söz! Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli, ne de ondan bir şey eksiltmeli...