Kendisini YouTube platformunda tanıdım.1:30 saatlık bir mesafede araba ile yolculuğa çıktım ve Storytel de sesli kitabını görünce ve kendisinin seslendirdiği için dinlemek istedim. Açıkçası yolda dinlenecek bir metin değilmiş. Aşırı karamsar,tek taraflı eşcinsel aşkı,nefret,pişmanlıklar vs....içimi sıktı diyebilirim.
“Evlenmek istemiyorum zaten. Beni evlenmeden de sevecek biri çıkar elbet.”
“Öyleyse gözüne kestirdiğin biri var mı?”
“Gözüme kestirmeye ne hacet? Senin kocan gidiyor ya...”