Sebepsiz yere kötülük etmeyin ancak şayet biri hakkınızı elinizden almaya çalışıyorsa, Tanrı size o kimsenin yüzüne bir yumruk indirme hakkını vermiştir, bunu unutmayın!
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana - sözün kısası, şimdikine öylesine yakın bir dönemdi ki, kimi yaygaracı otoriteler bu dönemin, iyi ya da kötü fark etmez, sadece 'daha' sözcüğü kullanılarak diğerleriyle karşılaştırılabileceğini iddia ederdi."
Alıntı malıntı değilde kitap okuyamıyoruz şu illet sınavlar yüzünden çocukken sbs biraz büyüyünce ygs lys sonra kpss sonra ales sonrası hep var, lanet olsun bu düzene ya, kafa boşalmıyor ki kitaplara yer kalsın. Lanet olsun....