“İşte sonunda gerçek bir âşık,” dedi Bülbül. “Geceler boyu şarkılarımda onu söyledim, onu hiç tanımadan: Geceler boyu onun hikâyesini yıldızlara anlattım, şimdi karşımda. Saçları sümbüller kadar siyah, dudakları arzuladığı gül kadar kırmızı; ama tutku, yüzünü fildişi gibi soldurmuş, keder alnına mührünü basmış.”
Depresyonu ve tükenmişliği bu kadar gerçekçi anlatan en iyi kitaplardan birisi. Spoiler yemiş olmama rağmen özellikle son 80 sayfayı nefesimi tutarak okudum. Okuyun, okutturun.