📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dune'un ilk kitabını bitirmiş bulunuyorum. Uzun zamandır aklımdaydı okumak çünkü genellikle övgüyle bahsediliyordu seri hakkında. İlk kitabı çok beğendim. Özellikle ilk başlarda Jessica karakterine ısındım ( kitaptaki çoğu karakteri de beğendim). Sadece bilimkurgu olarak değil, Muad'dib in söylediği sözler ve daha birçok çeşitlilik ile birlikte kitabı harika buldum. 2. Kitabı okumayı şimdiden istiyorum...