İnsanların yalnızca dışını görebildiğiniz için minnettar olun .Tutkuları , nefretleri , kıskançlıkları , kötülüğü , hastalıkları görmediğiniz için kendinizi şanslı sayın...İnsanların içindeki korkutucu gerçeği nadiren gördüğünüze sevinin . Herkesin gözetleyici olduğu ve herkesin ayarlı olduğu bir dünya , muhteşem bir yer olur... Ama o zamana kadar kör olduğunuz için minnettar olun.
'Ben bir kadınım' diyorsun kendi kendine . 'Bu yüzden erkekler beni istiyor. İzin versem binlerce erkeğin bana sahip olacağını bilmek yeterli .Bu beni gerçek kılıyor.' Saçmalık ! Bu şekilde kaçamazsın . Seks hayali bir şey değil . Bekaret yüce bir şey değil .''